Orangina deschide un nou segment pe piata bauturilor racoritoare

Orangina se lanseaza oficial in Romania, deschizand astfel un nou segment de piata, acela al bauturilor racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatat, si aport scazut de zahar. Datorita retetei sale unice, Orangina este apreciata de peste 500 de milioane de consumatori din 63 de tari ale lumii, fiind totodata un brand puternic in tarile mediteraneene.
Orangina este produsa dupa o reteta unica, prezentata intr-un amabalaj atractiv - renumita "sticla Bulby". 85% din consumul anual la nivel mondial de Orangina este vandut in ambalajul "Bulby Bottle".

Irit Mazor, Business Development Vice-President pentru Orangina in Romania declara: "Orangina este o bautura racoritoare premium care se adreseaza iubitorilor de sucuri si apa minerala, deopotriva preocupati de o alimentatie sanatoasa. Cercetand atent preferintele consumatorilor romani am aflat ca acestia isi doresc o bautura mai aproape de prospetimea portocalelor, fapt care ne-a determinat sa venim in intampinarea nevoilor lor de consum prin lansarea Orangina. Prin continutul sau bogat in suc de portocale si pulpa de fruct, Orangina se diferentiaza de oferta pietei romanesti de bauturi racoritoare, deschizand un nou segment de piata - acela al bauturilor racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatat, si aport scazut de zahar".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related