Cohn & Jansen | Ashley & Holmes si AUDI A4 reseteaza standardele

Cohn & Jansen | Ashley & Holmes a realizat campania de comunicare integrata pentru lansarea noului Audi A4 in Romania, informeaza un comunicat al agentiei. Sloganul creat special pentru piata din Romania, "Noul Audi A4. Reseteaza standardele", se poate auzi si vedea online, in BTL, print, TV si outdoor. Campania beneficiaza de o componenta inedita: prima campanie de "test drive blogging" din Romania.

"Partea inovatoare a campaniei a constat in realizarea primului blog de test-drive din Romania, www.generatia4.ro. 10 dintre cei mai cunoscuti bloggeri (si relevanti pentru publicul tinta al campaniei) au primit spre testare cate un Audi A4 timp de 2 saptamani. Aici, testerii ad-hoc pot posta ce vor, cand vor si cum vor in legatura experientele lor "first hand" privind Audi A4. Normal, orice vizitator poate comenta sau se poate abona prin RSS ori newsletter ca sa afle ultimele informatii. Exista si link spre microsite-ul AudiA4.ro, plus un formular de inscriere la test drive, se mai arata in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related