Dupa ce Romania s-a calificat la Campionatul European, lupta advertiserilor a devenit si mai apriga
De departe, fotbalul se situeaza in topul celor mai ravnite platforme de comunicare ale berarilor si, la ora actuala, cele mai multe branduri de bere si-au targetat suporterii. Marcile globale precum Heineken sau Carlsberg s-au asociat cu competitiile internationale, iar cele autohtone si-au marcat cate o "felie" din fotbalul national, sponsorizand fie echipe, fie campionate. Euro 2008 a incins deja spiritele advertiserilor pe acest teren.
Toate predictiile privind evenimentele majore pe care se va concentra publicitatea anul acesta vizeaza, inainte de toate, Campionatul European de Fotbal. Calificarea Romaniei la aceasta competitie a starnit si mai tare lupta advertiserilor pe acest teren, determinand o situatie fara precedent: TVR, care detine exclusivitatile de difuzare, a vandut, in mai putin de doua luni de la lansarea ofertei, tot spatiul publicitar al meciurilor ce vor fi difuzate cu ocazia Campionatului. La sfarsitul lunii ianuarie nu mai exista nici macar un loc pentru reclama in cadrul celor 31 de meciuri, care vor incepe in luna iunie. In privinta audientelor, Radu Budes, directorul Splendid Media, ne-a declarat ca se asteapta la un share de 60 sau chiar 70%.