Grey Bucuresti aduce inovatia in noua campanie Lenor

Grey Bucuresti semneaza noua campanie de comunicare pentru Lenor Tropical Fresh, o noua varianta in portofoliul Lenor produs de Procter & Gamble.

Campania a debutat la 1 februarie printr-un spot TV filmat in Costa Rica. Dincolo de canalele clasice ale unei astfel de campanii, echipa Grey a reusit sa comunice o idee simpla intr-un mod spectaculos, alegand sa transforme un loc anost intr-un peisaj tropical, prin construirea unui decor luxuriant in statia de metrou Unirea. Spatiul amenajat recreeaza atmosfera de la tropice.

In acest scop s-au folosit butaforie si un ecran interactiv fixat in podea, o inovatie prin care trecatorii pot interactiona cu mediul creat, jucand fotbal pe plaja sau uitandu-se la pestii care trec pe sub un ponton.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related