Spoturile TV americane nu mai sunt la fel de eficiente cum erau acum doi ani

Aceasta este concluzia celui de-al patrulea sondaj bienal "TV &Technology" realizat de Association of National Advertisers si de Forrester Research, anunta Warc.

Conform sondajului, 62% dintre marketeri cred ca reclamele tv si-au pierdut din eficienta in ultimii doi ani, aproximativ jumatate din advertiserii intervievati declarand ca au inceput deja sa experimenteze noi forme de publicitate. 87% dintre advertiseri cred ca formele branduite de divertisment vor avea un rol important in promovarea pe tv in acest an.

65% dintre advertiserii care au participat la sondaj au marturisit ca ar vrea sa incerce si alte formate de advertising, cum ar fi introducerea reclamelor in show-urile tv online, 55% dintre acestia ar vrea sa embedeze reclamele in sistemele VOD (Video On Demand), 87% dintre marketeri declarand ca anul acesta intentioneaza sa investeasca mai mult in publicitatea online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related