Strategia - noul job glamour in publicitate

Plannerii sunt dispersati in agentii cu profiluri diferite si fiecare doreste sa controleze procesul strategic.

In ultimele luni, prin agentiile de publicitate atentia este tot mai focusata pe crearea si consolidarea departamentelor de strategie. Dar de unde o asemenea brusca pretuire pentru acest job, care, in privinta atractivitatii, tinde sa ajunga din urma creatia? Mai nou, se intrevede o batalie intre diferitele agentii specializate pe advertising, pe media, pe PR, pe marketing direct sau pe online: care dintre acestea sa conduca procesul strategic al brandurilor pe care le au in portofoliu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related