Agentia Cohn&Jansen a realizat campania de advertising care promoveaza evenimentele din cadrul Festivalului de Comunicare Digitala Internetics 2005.
Campania reia conceptul de anul trecut - "Nu face site-uri cu necunoscuti!". Executiile sunt din nou indraznete, prezentand imagini din interiorul unei false agentii de web design, in care toti angajatii au fata acoperita cu un ciorap, semn al necunoscutului si al ilegalitatii.
Intrebat fiind cine sunt "necunoscutii" din concept, Andrei Cohn a raspuns: "Necunoscutii nu sunt neaparat infractori. Nu vreau sa jignesc pe nimeni. Prin campanie ne adresam clientilor si riscului pe care si-l asuma atunci cand lucreaza cu un necunoscut. Festivalul le ofera atat lor cat si participantilor un certificat de garantie. Internetics ii asigura pe acestia din urma ca obtin o recunoastere a muncii lor."
Campania se adreseaza oamenilor de marketing si antreprenorilor care sunt interesati de modul in care pot profita mai mult de pe urma comunicarii online. Scopul ei este sa ii constientizeze asupra profesionalismului pe care trebuie sa il demonstreze un furnizor de servicii de specialitate. Solutia consta desigur in participarea la evenimentele din cadrul Festivalului Internetics, unde promisiunea este ca ii vor cunoaste pe cei mai credibili furnizori, vor identifica cele mai competitive oferte si vor afla ultimele tendinte ale pietei.