A patra editie BestAds, primul festival online de publicitate din Romania, declara deschise urnele virtuale de vot. Pe www.BestAds.ro, pasionatii de publicitate sunt provocati sa judece din nou reclamele romanesti, votand cele mai bune productii din 2007, din categoriile: spot TV, print, spot radio, campanie si coloana sonora.
Intre 11 februarie si 10 martie, cele 46 de reclame aflate in competitie asteapta votul publicului. Cu 10 lucrari nominalizate la fiecare categorie (mai putin cea radio, cu doar 6), BestAds isi propune sa realizeze cea mai democratica evaluare a pietei publicitare din Romania.
"Votantilor la festival chiar le pasa de calitatea publicitatii pe care o vad in jurul lor. Dupa ce ucid reclamele cu telecomanda sau le asasineaza cu comentarii pe IQads, vin la BestAds sa-si sustina favoritele, sperand ca se vor face auziti si ca vor primi de la agentiile romanesti reclame mai bune. Asa ca in fiecare an aflam la BestAds definitia publicitatii autohtone bune, asa cum este ea data de cel mai exigent juriu - comunitatea pasionatilor de publicitate de pe IQads", sustine Marin Preda, coordonatorul proiectului.
Cele 18 agentii ale caror lucrari au ajuns in etapa votului la BestAds sunt: Leo Burnett, Grey Worldwide Romania, Graffiti BBDO, Publicis, 23, GMP, Headvertising, McCann Erickson, Bigger Group, Cohn&Jansen-Ashley&Holmes, Next Advertising si CAP, Odyssey, Propaganda, Punct Advertising, Sorin Psatta, Gav Scholz & Friends si Tempo Advertising.
Distributia voturilor poate fi urmarita in timp real in pagina de Rezultate partiale a siteului BestAds, iar pentru comentariile si pronosticurile sunteti asteptati pe topicul dedicat in forumul IQads.
BestAds este un proiect IQads, sustinut de 24 FUN, Academia Catavencu, Business Standard, Cotidianul, The Money Channel, Money Express, Money Line, Radio Guerrilla, Realitatea, Tabu si Neogen.
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu, fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.