Bigger Group a inregistrat in anul 2007 o cifra de afaceri de 14,8 milioane de euro. Aceasta cifra reprezinta o crestere de peste 160% fata de anul precedent, depasind estimarea de 11,7 milioane euro facuta la inceputul anului trecut.
Cresterea atat de importanta din acest an se datoreaza atat unei strategii de dezvoltare pe orizontala cat si pe verticala - castigarea unui numar mare de clienti, infiintarea unor noi divizii si servicii in cadrul grupului, precum si maturizarea unor business-uri lansate in 2006, cum ar fi creatia publicitara.
Anul 2007 a insemnat pentru companie un an cu multe schimbari. Trecand printr-un proces de rebranding, a devenit din Starlink Group, Bigger Group si s-a constituit intr-o companie independenta, iesind de sub umbrela Leo Burnett si Publicis. Acest rebranding a venit ca o consecinta a evolutiei peste asteptari a companiei, care, incepand cu 2007, ofera si servicii de Communication Planning, PR, BTL si Productie Publicitara si AV.