A treia editie a concursurilor de creatie Adidea, premiata de UP Shop, s-a incheiat sambata, 9 februarie, odata cu anuntarea castigatorilor. Departamentul New Media al Grupului Realitatea.Catavencu si IQads au provocat tinerii creativi sa-si incerce puterile intr-o competitie de idei de publicitate neconventionala pentru mediul online.
Brieful de concurs, publicat pe blogul IQads, a asteptat rezolvarea timp de o luna si jumatate si a primit peste 400 de idei. Ideile inscrise au fost jurizate prin prisma eficientei, a originalitatii si a aplicabilitatii lor in site-urile Grupului Realitatea.Catavencu (www.IQads.ro / www.Cotidianul.ro / www.24FUN.ro / www.Realitatea.net / www.MoneyLine.ro / www.Standard.ro / www.Romantica.ro / www.TABU.ro / www.RadioGuerrilla.ro / www.Catavencu.ro).
Castigatorul locului I, o camera video Canon MV890, este Daniel Aurelian Dobrin, [d.dobrin], care a venit cu o idee pentru Coca-Cola Zero. Ad-ul pe care l-a propus poate folosi ca suport formularul de search din orice site si integreaza intr-o forma interactiva platforma de comunicare a brandului Coca-Cola Zero. Daniel nu este la primul premiu castigat in cadrul concursurilor organizate de IQads, el fiind si castigatorul unui premiu primit pentru o idee implementata la a doua editie ADfel, tot pentru Coca-Cola Zero.
Locul al doilea, o camera foto digitala Canon A550, a fost castigat de Cristian Stefan Gutue, [Heartbreak Kid], care a gasit o solutie de comunicare online pentru o campanie sociala impotriva discriminarii, in timp ce Marina Codrun, [marina], a castigat locul al treilea, un hard disk extern Western Digital My Book Essential 320 GB, cu o idee pentru pauzele Kit Kat.
Organizatorii concursului au mai selectat o serie de idei, care, in cazul in care vor fi implementate pe site-urile Grupului, vor primi cate un premiu de 500 RON.
Desfasurarea concursului, brieful, regulamentul de concurs, ideile castigatoare, nominalizarile si restul inscrierilor pot fi vazute pe blogul IQads, la categoria de concursuri Adidea.
In prezent, IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal. IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.
Comentarii