Naumovici si Botan comenteaza absenta Ad'Or 2008

La ultima intalnire a UAPR a fost facut public faptul ca festivalul Ad'Or nu va mai avea loc anul acesta, din mai multe motive, care tin de lipsa de credibilitate si structura invechita a festivalului.

Anul trecut, marea castigatoare a fost Leo Burnett, in timp ce McCann Erickson nu a participat deloc. I-am intrebat pe cei mai vizibili oameni din cele doua agentii cum vad absenta de anul acesta a festivalului. Mai jos, sunt declaratiile lui Bogdan Naumovici, Creative Director si Managing Partner 23 si Adrian Botan, Creative Director CEE McCann Erickson, cu privire la unul din cele mai controversate subiecte de anul trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

daniela milcica
acum 16 ani
io cred k ar trebui sa aibe loc acest festival.... chiar cred k ar fi multi oameni interesati sa patricipe.....si oricum nu prea sunt multe astfel de proiece legate de publicitate in tara....
anda bonteanu
acum 16 ani
si eu cred k ar trebui sa continue acest concurs pt k face bine publicitatii romanesti, astfel o ajuta sa fie mai competitiva si creativa in acelasi timp .... aranjamentele si jocurile de culise vor exista intotdeauna, insa din toata povestea asta publicul va fi pana la urma cel care va avea de castigat


Branded


Related