Schimbari la varf in Mercury360

Mihai Scortea este, incepand cu luna februarie, noul Director Executiv al Mercury360. Mihai Scortea se intoarce la Mercury dupa 3 ani de absenta din agentie, timp in care a fost, pe rand, Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher's, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi.
Din noua pozitie, Mihai Scortea va coordona zona de consultanta de marketing si comunicare din Mercury360, adica intreaga activitate din Creatie, Strategie si Client Service a agentiei.

Mihai Scortea are o experienta de 10 ani in publicitate, lucrind pentru clienti si branduri precum Nestle, Peugeot, British Airways, Renault Romania, L'Oreal, Nike, sau Telemobil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Davide Strinna
acum 16 ani
Mercury nu prea stie sa mearga mai departe..


Branded


Related