Top spot

Bauturile racoritoare si-au facut loc in topul celor mai promovate produse pe TV, in perioada 28 ianuarie - 3 februarie, potrivit monitorizarii Alfacont. Acestea au fost la concurenta cu guma de mestecat si produsele cosmetice, care si-au asigurat o prezenta constanta in calupurile publicitare.

Brandul Garnier Fructis, detinut de L'Oreal Romania, a beneficiat in saptamana analizata de cele mai multe aparitii pe TV, adica 449. L'Oreal Romania este, de altfel, compania cea mai vizibila pe TV in aceasta perioada, prin intermediul sampoanelor din gamele Garnier si L'Oreal. Prin intermediul brandului Pepsi, Quadrant Amroq Beverages intra in clasament pe pozitia secunda, cu 431 de difuzari. Batoanele de ciocolata Lion, ale companiei Nestle, cu o prezenta constanta in ultimele saptamani pe TV, completeaza podiumul, cu 414 aparitii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related