Tabloidul CanCan a semnat un parteneriat cu trustul MediaPro

Tabloidul CanCan, editat de Cancan Media, si trustul MediaPro au semnat un parteneriat prin care grupul condus de Adrian Sarbu va asigura ziarului servicii de marketing, vanzare de publicitate si alte servicii de business, potrivit unui anunt intern.

"CanCan va intra intr-o relatie comerciala cu Grupul Pro, in curand. Este vorba despre vanzarile de publicitate, marketing si inca cateva zone, de business, nu editoriale. Atat. Nicio vanzare de actiuni. Practic, ne vor fi furnizate, contra cost, niste servicii de care avem nevoie pentru a deveni repede cotidianul numarul unu din Romania, asa cum ne-am propus", se arata in anuntul trimis angajatilor CanCan, semnat de Radu Budeanu, fondatorul cotidianului. Anuntul intern vine pe fondul unor informatii care au aparut in ultima vreme in media, potrivit carora MediaPro ar cumpara tabloidul. Adrian Artene, redactorul-sef al ziarului, a declarat pentru Business Standard ca publicatia a negociat cu MediaPro, dar pentru un parteneriat, fara a da detalii in legatura cu continutul acestuia. Artene a exclus varianta vinderii ziarului catre grupul lui Adrian Sarbu. Pe de alta parte, Radu Budeanu a refuzat sa comenteze si a indicat-o ca persoana de contact pe Maria Apostol, PR managerul MediaPro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related