La inceput a fost anuntul de concurs. Undeva prin vara. Se face Summit NATO la Bucuresti si se cauta un om/agentie sa deseneze un logo pentru asta. Totul sub coordonarea MAE. Cu un juriu format desemnat de catre organizatori, din care fac parte, dupa cum e scris si in press release, experti in arte plastice, design, creatie media, scenografie. In urma dezbaterilor s-au ales cinci proiecte relevante finalitatii concursului, prezentate mai departe Secretariatului international NATO, care a desemnat intre timp logo-ul castigator. Probabil nu am fi scris acest articol daca lucrurile ar fi fost mai simple, insa din moment ce logo-ul castigator, Aripile libertatii, nu apartinea niciunuia din cei cinci finalisti, el fiind doar inspirat din mai multe lucrari, am zis ca merita sa aflam si parerea lor despre enigma logo-ului NATO.
Cine falfaie aripile libertatii din logo-ul Summitului NATO
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
imi pare rau ca nu am ajuns nici in finala dar ma recunosc invins. felicitari celor ce au iesit in fata si nevedem la urmatoarele confruntari.
In primul comunicat MAE nu scria nimic de Streamline si erai dezamagit de sistem, iar acum ii strangi mana.
te felicit