Editia din 2008 a Ad'Or, festivalul de publicitate care premiaza cele mai bune creatii romanesti, nu va avea loc. Aceasta decizie a fost comunicata presei astazi, in cadrul conferintei organizate de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania.
Board-ul UAPR a luat in discutie acest subiect sensibil al industriei de publicitate, facand o cercetare in randul agentiilor cu privire la utilitatea Ad'Or. "In ideea de a fi un board nepartizan, am facut un survey in industrie, in agentiile membre ale UAPR, pentru a afla ce parere au despre Ad'Or", a spus Catalina Cernica, fostul presedinte al UAPR. "Concluzia a fost ca industria vrea Ad'Or si ca i se va pastra numele, obtinandu-se unanimitate in privinta utilitatii Ad'Or", a continuat aceasta. Festivalul va trebui insa regandit, astfel incat sa fie atractiv pentru toate agentiile. "Ad'Or a fost conceput in 1999 si nu i s-a facut niciun update" a intervenit Felix Tataru, presedinte IAA, membru UAPR si Director General GMP.
Comentarii