Mirela Angelescu face strategie cu experienta castigata de la clienti

Interviu cu Mirela Angelescu, Strategy Director, GMP

In noul ei rol, de director de strategie, Mirela Angelescu de la GMP isi propune sa pastreze directia GMP de a face lucruri indraznete si creative. Mirela nu crede ca strategia se invata din carti, ci din experienta si intuitie - in cazul ei, din experienta lucrului in Client Service.

IQads: Cum e sa schimbi client service-ul pe strategie?
Mirela Angelescu Pentru mine, entuziasmant. Este un salt lateral, nu foarte departe de ce faceam in Client Service. Eu am fost educata si am crezut tot timpul ca intuitia si intelegerea strategica sunt primele calitati ale unui om ce client service. Am acum sansa, insa, sa investesc mai mult timp in aceasta zona, sa stau mai mult pe cercetare si pe argumentare si pe studiul de benchmark-uri - deci sa fac, inevitabil, mai bine ceea ce faceam pana acum din postura de Client Service Director.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related