Asociatia IAB Romania sustine tinerele talente in publicitate si marketing online alaturi de Cannes Lions

Asociatia IAB Romania a incheiat un parteneriat cu biroul din Romania al Cannes Lions, pentru a le oferi tinerilor profesionisti din mediul online sau studentilor care isi doresc sa lucreze in aceasta industria oportunitatea de a se specializa si de a se face remarcati.

Astfel, Cannes Lions Romania a introdus, incepand cu acest an, si internetul pe lista mediilor de publicitate pentru care se pot inscrie participantii din Romania, in cadrul programelor "15 pentru Cannes", si "Young Creatives" care le permit tinerilor din Romania sa participe la Festivalul de la Cannes. La eveniment, care se va desfasura in perioada 15-21 iunie 2008, pasionatii de web se vor intalni cu nume de referinta ale comunitatii lor (vezi Colleen DeCourcy - Chief Digital Officer TBWA Worldwide New York - presedinte al sectiunii Cyber) si vor putea descoperi tendinte noi in comunicarea virtuala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related