Unde-s multi puterea creste. Acum si in deplasare

Unirea a ajuns la cea de-a 4-a executie. Conceptul a ramas acelasi, dar si-a schimbat aria de desfasurare a actiunii. In noul spot semnat de agentia CapNext este vorba despre setea din tren. De aici si pana la a trage semnalul de alarma nu-i decat un pas, pentru ca Relu il ia pe Dorel si coboara sa cumpere o sticla de Unirea, dar la intoarcere pierd trenul. Luat la intrebari de ce a oprit trenul, Gogu salveaza situatia: "L-a rugat doamna sa-i aduca niste apa pentru ala micu".

Comunicarea marcii Unirea trebuie privita ca un proiect din care "4" este doar o etapa. In executia acestui spot s-a renuntat la expresiile cu valoare folclorica, in favoarea expresivitatii gesturilor. "4" este tratat mai cinematografic decat precedentele, nefiind genul de spot pe care cum il vezi, razi de te tii cu mainile de burta. E concentrat pe detalii - pe care le descoperi treptat - fara a forta inteligenta spectatorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related