Reclamele difuzate in cadrul Super Bowl au fost vazute de 97,5 milioane de oameni

97,5 milioane de telespectatori au urmarit duminica seara (3 februarie) meciul dintre echipele New York Giants si New England Patriots din cadrul celei mai cunoscute competitii americane de fotbal - Super Bowl. Fabuloasa cifra a devansat recordul anterior, de 94,1 milioane de telespectatori, inregistrat la editia Super Bowl din 1996 difuzata de NBC, conform datelor Nielsen Media Research prezentate de Adweek.

Varful de audienta s-a inregistrat intre orele 21:30 - 22:00, cand 105,7 milioane de telespectatori au urmarit victoria "uriasilor" difuzata de postul de televiziune Fox. Cifra de 97,5 milioane reprezinta media de audienta care s-a inregistrat in orice minut al meciului, iar 148,3 milioane de persoane au urmarit cel putin o parte a meciului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related