CAP – eficienta cu oameni putini

Interviu cu Cristina Purcarea si Costin Popescu, Managing Partners, CAP

O agentie mica, dar cu o vizibilitate mare. Anul 2007 a reprezentat pentru Cap atragerea multor clienti noi, fapt care nu le-a schimbat strategia de a ramane la aceiasi oameni, despre care cei doi managing partners – Cristina Purcarea si Costin Popescu – spun ca sunt foarte eficienti. Despre dezvoltarea Cap de anul acesta si alte proiecte speciale, in interviul care urmeaza.

IQads: Care a fost evolutia agentiei anul trecut? A existat o crestere a Cap in 2007?
Cristina Purcarea: Da, nu neaparat ca numar de angajati, cat ca portofoliu de clienti. Nu un numar foarte mare, dar, zicem noi, niste clienti importanti, cu rezultate semnificative in cazul fiecaruia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 16 ani
Cunosc o persoana care a lucrat in publicitate si asa si-a crescut copiii, le-a oferit o sansa in viata. Nu e nici o rusine sa lucrezi in publicitate. Si nu trebuie sa fii s e n i o r.


Branded


Related