Cand pronuntam nume de branduri precum Coca-Cola, Adidas, Bic, nu ne referim intotdeauna la ceea ce reprezinta ele in manualele corporatiste de brand. De cele mai multe ori, simplificarea ne face sa le atribuim brandurilor sensuri mult mai generoase decat si-au imaginat creatorii lor vreodata. De obicei se intampla asa: ceri un Pepsi la bar si ti se aduce o Coca-Cola, vrei sa scoti ceva la imprimanta, ti se indica Xerox-ul din colt, unde normal ca au de vanzare si Bic-uri, adica aparate de ras Gillette. Mai jos am incercat sa aflam de la cativa specialisti in comunicare cum ajunge un brand sa fie sinonim cu o intreaga categorie de produse, si daca are cineva de castigat de pe urma acestei mutatii.
Produse din categoria branduri sau cum ajung brandurile in limbajul uzual
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
AVVIS