Interviu cu Alina Florea, Marketing&PR Manager, The Body Shop Romania
Cand ne referim la The Body Shop, vorbim despre un brand puternic, care a stiut sa se dezvolte ca business, fara sa se promoveze prin campanii publicitare. Alina Florea, Marketing&PR Manager, The Body Shop Romania, povesteste despre traiectoria brandului si campaniile sociale pe care filiala romaneasca le-a dezvoltat in ultimii ani.
IQads: Care este istoria brandului The Body Shop?
Alina Florea: Povestea brandului incepe foarte simplu, de la o filosofie care nu era nici macar o mare filosofie la vremea respectiva, cand Anita Roddick a deschis primul magazine, in 1976. Ea a deschis acest magazin din pura nevoie de a-si intretine familia. Era, la momentul respectiv, singura, cu doua fete sotul ei alesese sa faca o calatorie pe cal, pana in America de Sud. Dupa un an, sotul ei s-a intors si a contribuit la tot ceea ce a insemnat brandul, dar si business-ul, a contribuit la dezvoltarea francizelor. Revenind, ea a deschis acest magazin cu filosofia pe care a reusit sa si-o pastreze timp de 30 de ani, pana la moartea ei, din toamna anului trecut a fost ideea ca oamenii vor sa faca front comun cu o companie ale carei principii le admira si le respecta.