Poate sa sune foarte bine ca un testimonial ce urmeaza sa spun eu aici. Fapta este insa anecdotica si mi-am adus-o aminte savurand in dimineata cu deadline-ul asta nu bere, ci cafea, nu Ursus, ci Elite verde. Am facut facultatea la Cluj inainte de a deveni, ca orice aspirationist din Ardeal, bucurestean, macar pentru o bucata de timp. Stateam in Hasdeu [complex studentesc], urcam si coboram pe Piezisa [strada in panta si neasfaltata din inima Hasdeului]. Dinspre nord, din vale, cum ar veni, mirosea a hamei trecut prin diverse procese tehnologice in vederea obtinerii. Oarescum dulceag, ca o paine scoasa de doua minute din cuptor. Era acolo, tinea inclusiv de foame, radeam noi, in zilele de joi, cand se imputina pana si zacusca. Nu mai retin in care moment din zi lovea mai tare, nu mai tin minte nici in care moment din an mi se zapaceau mai intens narile. Asta si pentru ca nu aveam curiozitatea atat de ascutita sa vad cum au evoluat vanzarile Ursus [caci despre ei e vorba] in intervalul studentesc, si implicit de Hasdeu, 2000-2004. Amusinam, deci, hamei de mi se lua auzul dinspre fabrica de bere de pe Calea Manastur nr. 2-6. Si plateam porcin de scump, pentru un student de la acea vreme, pe o bere bauta pe Piezisa, la juma de kilometru de fabrica. Eram studenti, infieram capitalismul despotic si eram fanii promotiilor de orice fel.
Ursus ma cunoaste
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Reclama e dragutza.. si cu mult mai buna decat precedentele..