Au primat argumente precum: performanta si calitatea serviciilor, capacitatea de gandire strategica, intelegerea pietei, optimizarea planificarii, eficientizarea costurilor.
Sfarsitul anului trecut a fost marcat de un val de licitatii pe conturi de media destul de consistente. Majoritatea companiilor de media importante au fost antrenate in aceste pitch-uri, iar de putina vreme au inceput sa apara, pe rand, si castigatorii. La majoritatea pitch-urilor, maximizarea eficientei in privinta cheltuielilor de media pare sa fi fost argumentul forte care a eclipsat orice alte considerente.
Reglari de conturi in domeniul bancar
Raiffeisen a confirmat, in sfarsit, finalizarea licitatiei pentru contul media. Agentia castigatoare este United Media, care a preluat contul de la Initiative. Obiectivul principal a fost maximizarea eficientei in privinta cheltuielilor de media, iar argumentul forte in favoarea noii agentii a fost "capacitatea de gandire strategica si de intelegere a pietei de servicii financiare si a consumatorilor si eficientizarea costurilor de media. Pitch-ul a fost un proces de identificare a celui mai bun partener in raport cu parametrii de performanta pe care ii urmarim si un moment de evaluare, intr-un context extrem de dinamic al pietei media", ne-a declarat Corina Vasile, PR Director la Raiffeisen Bank.