Campania Fara Spaga supravietuieste celei de-a doua schimbari din Ministerul Justitiei

Campania "Fara Spaga", ultima campanie anti-coruptie dezvoltata de Guvernul Romaniei, poarta semnatura CAP si este vizibila pe toate mediile de la sfarsitul anului 2007.

"Un an de munca sub doua echipe ministeriale, experti din Londra si Bruxelles veniti sa ajute alti experti din Bucuresti, avocati, specialisti in media, sociologi, bete in roate, institutii ofuscate, orgolii ranite, demisii" - asta ar fi descrierea facuta de agentia de publicitate CAP despre desfasurarea campaniei "Fara Spaga", aparuta la sfarsitul anului 2007.

Campania "Fara Spaga" este creata la initiativa Ministerului Justitiei de un grup de ONG-uri si companii specilizate in comunicare si este finantata de Uniunea Europeana. Proiectul a fost supus unei licitatii in 2006 si a fost castigat de un consortiu format din: Ramboll Management, Transparency International Romania, Fundatia Concept si Cap SRL.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related