Deloitte analizeaza evolutia industriei media in 2008

Grupul Tehnologie, Media si Telecomunicatii (TMT) din cadrul Deloitte Touche Tohmatsu a facut publice astazi previziunile din acest an pentru sectorul media.

Conform studiului Previziuni Media 2008, publicitatea online se va confrunta cu numeroase provocari in acest an datorita adversitatii exprimate de catre consumatori precum si a normelor de reglementare.
"Directiile principale spre care se indreapta industria media la nivel global in 2008 vizeaza posibilitatile de reducere a consumului domestic de energie la aparatele electronice; dezvoltarea relatiei complementare dintre televiziunea prin internet si televiziunea traditionala; scaderea pirateriei online si cresterea numarului de produse media contrafacute; diversificarea cinematografelor etc.", a declarat domnul Dariusz Nachyla, partener TMT in Central Europe in cadrul Deloitte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related