Si in acest an, Graffiti BBDO s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate din Romania la cea de-a cincea editie a festivalului Ad'Or.
Agentia a urcat pe podium cu trei premii si trei nominalizari: Cel mai bun print din categoria bauturi alcoolice pentru ad-ul "Calendarul", brand Guinness, client URBB. Lucrarea, realizata de echipa de creatie Adrian Preda - Director de Creatie, Cosmin Ezaru - Art Director si Bogdan Costin - Copywriter, a fost premiata si la categoria Colaterale/ Cel mai bun poster. Seria de machete "Dosarele istoriei" ( Hitler, Lenin, Mao ) a obtinut trofeul Cel mai bun print la categoria divertisment, precum si nominalizare la Cel mai bun print al anului. Ad-urile fac parte dintr-o campanie ce include si spoturi radio si TV semnata de Adrian Preda - Director de Creatie, Cristina Panaitescu - Art Director si Mihai Gongu - Copywriter. Graffiti BBDO a fost nominalizata si la categoriile Cel mai bun spot TV/auto cu executia "Autostopistul", brand Dacia Asistenta, client Dacia - semnata de Dan Panaitescu-Group Creative Director/Art Director si Dana Cavaleru-Copywriter - si Colaterale/Innovative media cu Pagini Aurii-Euro 2004 - semnata de Adrian Preda-Director de Creatie, Cristina Panaitescu-Art Director si Raluca Feher-Copywriter.