Ursus si Publicis lanseaza un nou spot TV

Agentia de publicitate Publicis Romania este cea care semneaza noua interpretare a conceptului creativ denumit "Momente de succes URSUS" - adoptat inca de anul trecut. Povestile de succes ecranizate anterior - cea a "organizatorului de petreceri" si a pilotului care intrece viteza tunetului - sunt proiectii ale aspiratiilor fiecaruia dintre noi si ale ideii ca orice izbanda reprezinta un efort asumat, rezultat al unei pasiuni urmarite cu consecventa si daruire. Ele exploreaza succesul si drumul pana la el, etapele care fac momentul reusitei cu atat mai savuros si mai demn de apreciere.

De data aceasta povestea este cat se poate de reala: Valentin Vasilescu este cel mai tanar coordonator de cascadori din Romania si primul roman membru al Taurus World Stunt Academy, institutia ce ofera titluri onorifice ca recunoastere a inaltului standard profesional in cascadorie. "Pentru mine asta e succesul: sa fac din pericol un joc fara riscuri" spune Vali la inceputul clipului cu un pahar de URSUS in fata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related