Din pozitia de Managing Director al agentiei Headvertising, Mircea Staiculescu vede anul publicitar 2008 astfel: agentiile mici vor avea cea mai mare crestere, online-ul nu va ameninta serios ATL-ul clasic, iar cresterea pietei de publicitate va fi cu aproximativ 20-30% mai mare fata de anul trecut.
On the move
Eu n-am niciun fel de date despre cati oameni s-au mutat dintr-o parte-n alta. Habar n-am care-i migratia si de unde, unde se face, adica daca de la agentii mari la mici sau invers. Noua anul trecut ne-a plecat un om de la client service la marketing la client si am angajat doi oameni la client service si unul la creatzie de la alte agentii mici/medii.
Cum pot agentiile mici sa preia conturi foarte mari fara sa riste sufocarea
Greu de spus, cred ca depinde de la caz la caz. Asa cum Cosmote a schimbat Cohn & Jansen dintr-o agentie mai mica intr-una mai degraba mare oarecum peste noapte, cred ca se poate. Totu-i sa aiba clientul incredere sa le dea business, iar ele sa-si doreasca sa creasca fara sa fie sufocate.
Cine va creste cel mai mult in 2008
Probabil ca cea mai mare crestere va fi vizibila la agentiile mici.
Online vs. ATL clasic
Aici sunt absolut sigur ca va fi o crestere masiva, dar la noi ATL-ul clasic mai are pana sa se simta amenintzat serios de net.
Estimari pentru piata de publicitate
Nici macar nu stiu cat a fost piata de publicitate in 2007, dar banuiesc o crestere de 20-30% fata de anul trecut.
Comentarii