Piata de publicitate va creste mai putin in comparatie cu anul trecut, e de parere Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi. El e de parere ca agentiile mari vor fi cele care vor prinde in continuare conturile mari, in timp ce pentru agentiile de media, spune el, va fi destul de dificil sa ofere servici de creatie in-house.
Salariile din industrie, pe merit sau nu
Presa vorbeste tot mai mult despre varsta frageda de la care tinerii romani aleg sa se angajeze. Paradoxal, foarte multi someri au varsta cuprinsa intre 20 si 25 de ani. Oamenii cu experienta sunt la mare cautare, de aceea foarte multi se muta de la o firma la alta. Insa acest fenomen nu se intampla numai in Romania. Cred ca pe masura ce salariile vor creste, se va reanaliza situatia oamenilor cu foarte multa experienta - merita ei banii sau nu? Poate ca ne vom orienta mai mult spre celelalte tari din UE. Am inceput sa facem asta anul trecut si cred ca in 2008 procesul se va accelera.
Salariile au crescut semnificativ in 2007 si acest lucru a avut un impact negativ direct. Cred ca in 2008 salariile vor continua sa creasca si dupa cum am spus si mai devreme, acest lucru va pune angajatorul pe ganduri: merita angajatul acesti bani sau nu?
Comentarii
din seria:
iarna nu-i ca vara;
marketingul nu e management.