Liviu Lambrino - Despre piata publicitara in 2008

Publicitarii se vor plimba si anul acesta la fel de mult prin agentii, salariile din industrie vor fi pe masura dedicatiei, competentei si talentului, dar nu e exclus sa avem un an extrem de plictisitor daca agentiile de media se vor baga mai mult in creatie. Cel putin asa anticipeaza anul publicitar care tocmai a inceput Liviu Lambrino, Managing Director TBWAMERLIN.

Miscari masive de trupe in agentii si in 2008
Oamenii vor fi intotdeauna interesati de un salariu mai mare, de un colectiv mai haios de conturi mai zburdalnice si training-uri unde se termina harta. Iar in conditiile in care ne confruntam cu o continua crestere a business-ului si o cronicizare a lipsei de personal bine pregatit, globul de cristal imi spune ca in 2008 si mai multi oameni se vor muta de la o agentie la alta. Acesta situatie este accentuata si de problemele care apar in momentul in care incerci sa aduci oameni cu potential din alte industrii care sa inceapa aproape de la zero in publicitate pentru ca acest lucru se va reflecta si in veniturile lor in perioada de acumulare si sunt foarte putini cei care sunt dispusi sa accepte asa ceva. Cat despre proaspetii absolventi, cred ca s-a introdus in programa un curs de pretentii in anii terminali pentru ca e hilar sa auzi cat de scump vor sa vanda putinul pe care il au.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related