Piata de advertising s-ar putea maturiza atunci cand vor aparea si la noi freelaceri profesionisti, iar sa schimbi 3 agentii intr-un an jumatate nu inseamna neaparat ca esti un publicitar stralucit, e de parere Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania. Mai multe despre cum vede ea anul publicitar 2008, poti afla din materialul de fata.
Salarii si mutari de personal in 2008
Banuiesc ca dinamica va fi in continuare destul de mare. Cred insa ca modul in care noi, angajatorii, vom privi acest lucru, va fi diferit in viitor. Ne-am intalnit cu totii cu situatii in care un om schimba trei sau patru agentii in doi ani, reusind practic sa-si dubleze veniturile doar prin aceste migrari. Si am inceput sa ne intrebam cam cat de mult a reusit sa invete si sa creasca acel om in perioadele scurte pe care le-a petrecut la fiecare loc de munca. Cat din timpul petrecut intr-o noua agentie a fost cheltuit pentru a se adapta, pentru a intelege cate ceva din noile conturi ce i-au fost alocate si cat timp a investit pentru a-si cauta un nou loc de munca, mai bine platit?
Comentarii