Billboardul Nicorette foloseste cowboy-ul pentru a atrage atentia asupra efectelor fumatului

Brandul Nicorette revine in Romania printr-o campanie menita sa atraga atentia asupra efectelor nocive ale fumatului si asupra modalitatilor de renuntare la tutun, se anunta intr-un comunicat de presa. Billboardul care sustine aceasta campanie, amplasat in Piata Revolutiei din Bucuresti, a fost realizat de agentia BBDO Londra si il are ca personaj central pe celebrul cowboy din reclamele pentru tigari.

"Competitorii Nicorette sunt marcile de tigari, care beneficiaza de un sprijin infinit mai mare; bugetul nostru nu se compara cu bugetele investite in promovare de companiile producatoare de tigari. Acesta este motivul pentru care am ales sa atragem atentia publicului prin unul dintre simbolurile cele mai cunoscute de catre publicul fumator, desi in rest, campania pentru Nicorette este una strict educationala", a declarat Mihai Ciobanu, manager-ul diviziei de medicamente OTC de la Johnson & Johnson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related