Rugat, din redactie, sa merg sa prezint o conferinta in care companii sau comunicatori, pur si simplu, prezinta strategii sau campanii de CSR. Fara sa-mi "rings any kind of bell", intreb ce si cum cu acronimul, desi il apucam, din principiu, dinspre zona publicitara, doar de asta am fost solicitat. Rusine sa-mi fie! Google, Wikipedia si raspunsul: "Corporate Social Responsibility". Adica corporatisti responsabili sociali. Petromi care te roaga respectuos sa stingi lumina dupa ce treci pe la baie, pentru binele tau, al planetei. La fel si cu robinetul, la fel si cu hartia reciclata. Avoni care resposabilizeaza femeile de pericolele cancerului la san si le trimit, aliniate la control preventiv. Gata, stiu! N-am mai ajuns, nu pentru ca nu-i cred pe unii sau pe altii, ci pentru ca aveam o zi incarcata tocmai atunci.
Liniste! Se comunica responsabil!
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: