De ce? De ce avem un festival de publicitate care nu este unanim acceptat? De ce a inceput si Cannes-ul sa nu mai fie un punct de reper pentru noi? De ce pierdem atat de mult timp blamand lucrarile altora in loc sa le promovam pe ale noastre? De ce doar ghost-urile altora ni se par ghost-uri? De ce suntem interesati de suferintele vedetelor si ramanem indiferenti la cele ale necunoscutilor? De ce inca se mai fac pitch-uri cu 10 agentii? De ce absolventii de azi par ca s-au nascut obositi si plictisiti?
De ce vrem mereu mai mult cand de fapt am fi putea fi fericiti cu putin? De ce avem standarde diferite, in loc de unul singur pe care sa ni-l asumam si spre care sa tindem cu totii? De ce preferam sa scriem mailuri in loc sa sunam? De ce se circula groaznic in Bucuresti? De ce vedem outdoor-uri la echipamente industriale? De ce au fost atatia oameni la inaugurarea bradului? De ce a devenit Elodia isterie nationala? De ce a plecat Teo la Romantica si, de acolo, la Prima?
De ce ne evaluam mereu in comparatie cu ceva sau cineva? De ce metroul pana la aeroport va fi gata abia in 2014, cand se putea folosi linia supraterana deja existenta? De ce invata toti tinerii care intra intr-un departament de creatie ca dusmanul declarat este, chiar daca uneori nu pare, Client Service-ul? De ce spun cei din Client Service ca oamenii de la creatie sunt niste frustrati? De ce primesc sms-uri cu mesaje publicitare fara sa fiu intrebat daca imi doresc acest lucru? De ce habar nu mai avem cat costa un bilet la metrou?
De ce ne stresam zi de zi? De ce suntem fideli unei idei doar atata timp cat ne serveste interesele? De ce clientul nostru cel bun de azi este maine clientul indaratnic al altuia? De ce apreciem pe cineva doar cat lucreaza in agentia noastra, iar mai apoi spunem ca mai bine ca a plecat ca oricum urma sa il dam afara? De ce a trecut anul asta atat de repede? De ce atunci cand ni se face o propunere, primul lucru la care ne gandim este ca respectivul vrea ceva de la noi? De ce speram intotdeauna ca maine va fi mai bine ca azi?
De ce am scris acest articol?
De ce nu?
Comentarii
2Canes nu este punct de reper pentru cine, "noi" ?
3Blamam lucrurile altora pentru ca este mai usor sa darami decat sa construiesti
4 = 3
5 Nu sintem interesati de suferintele vedetelor si nici de cele ale necunoscutiilor pentru ca we stop giving a shit...
6 e mai profitabil
7 Pentru ca traim in Romania
8 Daca ne-am multumi cu putin am inceta sa mai existam...
9 Pentru ca nu toti ascultam manele
10 E gratis
11 Sunt strazile subtiri
12 Publicitatea este peste tot, tu insuti esti si produs si consumer.
13 Pentru ca a fost gratis
14 Pentru ca este un subiect care nu deranjeaza pe nimeni
15 pentru 1 mil de euro pe an pentru ea si toata echipa ei.
16 Din cauza vanitatii.
17 Nu cred ca v-a fii gata pana atunci...
18 E ami simplu sa atace acolo decat in alt departament...
19 Nu toti sunt frustrati
20 Pentru ca ai fost curios odata sa vezi ce se intampla daca trimiti un sms acolo.
21 Pentru ca nu mergi cu metroul sau esti amnezic.
22 Ca sa uitam de restul grijilor.
23 depinde de fiecare dintre noi...
24 Pentur ca e mai ieftin la ei
25 Pentru ca si-a gasit un loc de munca mai bine platit
26 Pentru ca imbatranim.
27 Pentru ca gandim ca niste hoti.E o gandire buna.
28 Pentru ca speranta moare ultima.