Investitiile in publicitatea pe internet, in Marea Britanie, le vor depasi pe cele de la TV, in 2009

Investitiile in publicitatea pe internet din Marea Britanie le vor depasi, in anul 2009, pe cele de la TV, arata un studiu al agentiei Group M, una dintre cele mai mari companii de media din lume, citat de Mediaguardian.co.uk.

Studiul mai arata ca veniturile din publicitatea pe internet din Marea Britanie vor creste, in 2008, cu 30,8% si vor ajunge la suma de 3,4 miliarde de lire sterline (4,5 miliarde de euro).

Totodata, Group M mai spune ca Suedia va deveni, in 2008, prima tara in care advertiserii vor investi bugete mai mari in publicitatea pe internet decat in cea pe TV. Potrivit studiului, pana la sfarsitul anului 2008, cheltuielile in publicitatea pe internet, in Suedia, vor fi de 19,5% din totalul cheltuielilor in media, iar cele pe TV vor acoperi 19,2%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related