Cohn&Jansen | Ashley & Holmes si Cosmote cred ca fara cei dragi, sarbatorile n-ar mai fi sarbatori

Agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a dezvoltat campania de comunicare pentru oferta de iarna la abonamentele Cosmote.

Campania desfasurata intre 7 decembrie si 7 ianuarie are darul de a-i inspira pe romani sa-si petreaca sarbatorile in familie, alaturi de cei dragi. Dupa un an incarcat, Cosmote este alaturi de fiecare roman pentru ca, la randul lui, si acesta sa poata fi alaturi de ai sai, oriunde s-ar afla. Conceptul creativ al campaniei porneste de la situatii reale, posibile: multi oameni sunt nevoiti sa lucreze de sarbatori, iar pe acestia Cosmote ii intelege, oferindu-le posibilitatea de a fi alaturi de ai lor. Executii ale campaniei putem regasi in print, TV, OOH si web.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related