In luna septembrie a acestui an, Ogilvy & Mather a fost desemnata agentia de brand a berii Silva, aflata in portofoliul Heineken Romania. Parteneriatul dintre cele doua companii a debutat cu dezvoltarea campaniei de relansare a brandului Silva.
"Ideea centrala a brandului si a campaniei este aceea ca Silva recunoaste valoarea timpului, care nu este data de lungimea sa, ci de calitatea modului in care timpul este consumat. Iar timpul petrecut la o bere Silva, pentru a o savura, poate fi una din acele experiente tihnite, valoroase de care oamenii cu care vorbim duc atat de mult lipsa. Pe de alta parte, cu ochii pe ceas este greu sa faci ceva temeinic, cu atat mai putin o opera de arta. Adevarata valoare se obtine cand criteriile cantitative dispar, cand se urmareste doar valoarea rezultatului si nu respectarea termenelor limita. De aceea berea Silva este fabricata pe indelete, in atata timp cat ii trebuie berii "sa se implineasca", sa fie desavarsita. Pentru brandul Silva conteaza calitatea, nu cantitatea" explica Alexandra Theodorescu, Group Account Director Ogilvy&Mather.