Capital - obsesii de sfarsit de an

ArgueAds - Florin Dumitrescu vs. Ana Militaru

Ana: L-ai vazut pe-ala cu psihologul? In care intregul saptamanal e redus la premiile (valoroase de altfel) unei promotii de sfarsit de an?
Florin: Da, e traditionala promotie Capital de sarbatori, prin care sint stimulate abonamentele pe anul urmator. Iti amintesti cum era in anii trecuti? Niste cartoane animate cu pozele premiilor si cu scrisuri de-o schioapa, peste care striga o voce tunatoare un headline la persoana I: "Ma abonez la Capital si cistig!"... Nu foarte diferit de loteria Libertatea... Ce vedem anul asta nu e o reprezentare reductionista a unui produs/brand, e o promotie atasata acelui produs/brand... chiar cu ceva mai multa componenta de imagine decit pina acum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related