Cosmote si Cohn&Jansen | Ashley & Holmes au pentru tineri o noua oferta. De iarna

Cea mai recenta campanie dezvoltata de Cohn&Jansen | Ashley & Holmes pentru oferta de iarna a Cartelei Cosmote a pornit de la un insight "multiplu". Pe de o parte, majoritatea tinerilor abia asteapta sfarsitul de an pentru a-si petrece vacanta de sarbatori cu prietenii, cu preponderenta la munte, pe partiile sporturilor de iarna sau pur si simplu la cabane, in locuri cu zapada.

Asa cum vara, incepand cu data de 1 mai, toate "combinatiile" gandite de ei se invart in jurul Marii Negre, iarna incepe vria cu muntele. Pentru acesti tineri, sarbatorile de iarna inseamna in primul rand cum-facem-sa-nchiriem-o-cabana-o-camera-ceva-la-munte-si-sa-ne-distram-in-gashca... si abia apoi "colinde, sarmale, cadouri, brad impodobit".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related