Primii trei din telecom au cheltuit 104 mil. € in media

Principalele companii de telefonie mobila Orange, Vodafone si Cosmote au investit peste 104 milioane de euro la rate card in media in prima jumatate a anului, potrivit AlfaCont. Investitia Vodafone Romania a fost de 38,1 milioane de euro, a Cosmote de 35,7 milioane, in timp ce Orange Romania a alocat pentru media 30, 4 milioane de euro.

Produsul cel mai promovat de Orangein aceasta perioada a fost PrePay Music, lansat in luna mai, care a inghitit aproximativ sase milioane de euro la rate card, a declarat pentru Business Standard Anca Stancov, media specialist Orange Romania. "Media consuma cea mai mare parte din bugetul de promovare", a adaugat ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related