Odyssey semneaza cea mai noua campanie Samsung

Creativii au dat frau liber imaginatiei in cea mai noua campanie semnata Odyssey, "Sensational de la Samsung".

Telefoanele Samsung, cu un design in pas cu cele mai noi tendinte, precum si brandul Samsung cer o abordare non-conformista, atipica pentru ca vorbesc unui public cool si trendy. De aceea campania este construita exclusiv pe virale neconventionale, platforma de comunicare cu publicul tinta constand intr-un microsite www.sensational.ro, conceput sub forma unei comunitati virtuale, care asigura premisele unui prim contact, o prima experienta comuna a potentialilor utilizatori de telefoane Samsung.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

octavian filip
acum 17 ani
Baietzii astia de la Odyssey o sa se suie pe multinationale rau de to :) va pup pe totzi, va admiram


Branded


Related