LG isi consolideaza brandul global avand alaturi o noua agentie

LG Electronics (LG), jucator major si unul din liderii in materie de inovatie tehnologica din domeniul electronicelor, a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing. Lucrand in principal in cadrul birourilor din Londra si New York, BBH va conduce si va implementa strategia globala a brandului LG precum si cea pentru majoritatea diviziilor de produs.

"Vrem sa avem un brand unitar puternic, chiar daca business-ul nostru se dezvolta pe mai multe divizii ce acopera diferite categorii de produse. Credem ca BBH va fi un partener de incredere pentru indeplinirea obiectivului nostru. Ne-am bucurat sa avem finalisti puternici in cadrul procesului de selectare. Prezentarile agentiilor concurente au fost toate remarcabile si a fost destul de dificil sa alegem un singur castigator. Dar BBH s-a diferentiat prin intelegerea perfecta a publicului nostru si a nevoilor de comunicare", a afirmat dl. Sung-Hun Han, Presedinte Global Marketing LG.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related