Monopoly Media investeste si se consolideaza

20% mai multa vizibilitate pentru clientii de publicitate ai Monopoly Media odata cu noul plan de dezvoltare care vizeaza introducerea de noi ecrane ultraperformante cu diagonala de 127cm (50'') in locul ecranelor cu diagonala 106cm (42'')!

Primul pas a fost facut in magazinele Carrefour Feeria si Carrefour Orhideea unde in zona caselor de marcat au fost montate 24 de ecrane noi cu diagonala 127cm oferind cumparatorilor un confort vizual sporit! Costul investitiei se ridica la mai mult de 40 000 euro.

Pentru 2008 Monopoly Media urmareste schimbarea in toate retelele Digital Signage din Bucuresti si din tara a ecranelor de 106 cm cu ecrane ultraperformante cu diagonala 127 cm. Investitia preconizata se ridica la cateva sute de mii de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related