Grapefruit completeaza biblioteca Vinexport cu o noua gama de vinuri

Agentia de branding Grapefruit a furnizat servicii de strategie de brand, naming si design de ambalaj pentru cea mai proaspata gama de vinuri la cutie (bag-in-box) produse de Vinexport si destinate in principal segmentului HoReCa.

Colaborarea cu Vinexport a debutat in toamna anului 2007, acesta fiind doar primul proiect concretizat dintr-o serie indelungata de activitati ce vor urma. Obiectivul principal pentru echipa Grapefruit a fost crearea unui brand care sa imbine ideea de traditie specifica vinurilor cu inovatia si avantajele pe care le aduce un ambalaj de tip bag-in-box. Era, de asemenea, necesara diferentierea clara a produselor in piata. Astfel, noile vinuri au fost numite sugestiv "Visul unei nopti cu Feteasca Regala" si "Codul lui Merlot", iar ambalajele au sprijinit identitatea de brand prin aspectul de carte veche, avand ca scop principal scoaterea din tipare a perceptiei asupra vinurilor la cutie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related