Un nou concept de televiziune, T-Commerce, intra in peisajul audio-vizualului din Romania prin lansarea postului de televiziune TeleShop 24.
Dovada ca acest sistem reprezinta o alternativa de succes este si faptul ca inca de la momentul lansarii concernul Quelle si-a anuntat parteneriatul TV exclusiv prin TeleShop 24.
Investitia in noul post de televiziune este estimata la peste 3 milioane de euro si apartine unui grup de actionari format din Adrian Ragnar Thiess , Florin Suicescu si un fond de investitii.
Referindu-se la motivul pe care s-a bazat lansarea noului post TV, Adrian Thiess, a declarat: "Televiziunile de T-commerce s-au dovedit a fi cele mai profitabile tipuri de televiziune. Astfel - in anul 2003 cel mai puternic post de acest gen a inregistrat la nivel mondial o cifra de afaceri de 14,1 miliarde dolari.
TeleShop 24 - o premiera pe piata audio-vizualului din Romania
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: