In timp ce in Romania toata lumea incearca sa fie din ce in ce mai corecta politic, sa investeasca bani si creativitate in campanii sociale impotriva discriminarii, desi la nivel profund mai suferim de cateva rasisme, marile companii se mai folosesc inca de stereotipii rasiste pentru a-si promova produsele. Strategia nu e deloc rea, daca ne gandim la capitalul de imagine fie el si unul negativ pe care il acapareaza prin acest tip de promovare.
Cliseele rasiste au ajutat mai mult de un secol la promovarea anumitor produse, mai ales datorita faptului ca pot fi inserate in constiinta publicului prin folosirea culturii populare sau, si mai bine, a mass-media.
Comentarii
Poate ar fi mai bine sa ne calmam si s-o lasam mai moale cu discriminarea, ca la un moment dat ar trebui sa ne facem cu totii schimabre de sex din dorinta de a nu leza in nici un fel sexul opus.
De fapt suntem rozalii, rosii, verzui, galbui (hepatici), gri, chiar negrii (magenta) cand ne enervam.
Alte rase sunt mai stabile in culoarea pielii!
A se vedea spoturile (excelente) prezentate la aceasta categorie.
Romanu