De ce iubesc Gavrila&Asociatii frisca Hulala?

Pentru ca oscileaza intotdeauna intre bataia din Stan si Bran si scena de sex din 9 saptamani si jumatate. Pentru ca ne alimenteaza fanteziile, alimentare sau nu prea. Pentru ca e dulce si mereu disponibila. Pentru ca se poate consuma in bucatarie sau in dormitor, in pat, pe masa sau in multe alte locuri. Pentru ca te face sa te lingi pe degete fara sa te simti penibil. Pentru ca iti starneste pofta de lucruri imorale sau care ingrasa.

Pentru toate aceste motive si altele ce nu pot fi puse in scris Gavrila&Asociatii au lansat campania "Pregatesti o surpriza?" pentru frisca Hulala, campanie compusa din doua executii TV, numite cu imaginatie "surpriza 1" si "surpriza 2".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Andrei Nedea
acum 16 ani
EEEEEEEE!


Branded


Related