Noul viral Dove a starnit critici aspre

Viralul impotriva reclamelor care promoveaza industria frumusetii, lansat de Dove, a starnit reactii foarte puternice si surprinzatoare la adresa Unilever din partea activistilor, redactorilor de ziare si bloggerilor, care acuza compania care detine si brandul Axe de ipocrizie, relateaza AdAge.

Criticile nu vin in sprijinul reclamelor pentru cosmetice, ci condamna Unilever pentru ca in acelasi timp promoveaza in reclamele pentru Axe femei aproape dezbracate, innebunite dupa sex. Mai precis, Unilever e acuzat ca ii dezorienteaza pe oameni prin demersul Dove de a educa fetele cu privire la adevarata definitie a frumusetii si mesajele din reclamele Axe in care acestea sunt incurajate sa fie indecente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Sectiune


Comentarii

Lucian dobrovicescu
acum 17 ani
Absolut normal raspunsul Unilever. Ce, vi se pare ca prietenii lui Dorel incita la consumul alcoolului in timpul serviciului?


Branded


Related